جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۱۱ فضای آموزشی و پرورشی این استان همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش آفتاب ایلام ،جلال حمره روز جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: برای افتتاح این فضاها با ۶۰ کلاس درس و زیربنای ۱۴ هزار و ۵۱۲ مترمربع زیربنا اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی به خدمات این اداره کل در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: این مدت با استفاده از کمک‌های خیرین مدرسه ساز و اعتبارات استانی ، ملی و مصوبات سفر ریاست جمهور برای احداث، تعمیر و تجهیز مدارس سطح استان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: سال گذشته همچنین ۴۸ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی با ۸۸ کلاس درس و ۱۳ هزار متر مربع زیربنا با اعتباری نزدیک به ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حمره برچیدن بخاری های نفتی و استاندارد سازی سامانه گرمایشی در ۳۹۰ مدرسه با یک هزار و ۱۸۷ کلاس و ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار، را از دیگر اقدام های این اداره کل برشمرد.

وی در ادامه به احداث واصلاح ساختار سرویس های بهداشتی در مدارس سطح استان اشاره کرد و افزود: برای ۴۷ مدرسه در سطح استان تعداد ۱۷۷ چشمه سرویس بهداشتی با هزینه ی مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال اضافه شده است.

وی در پایان خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ،کلاسی،رایانه ای و تجهیزات کامپیوتری برای مدارس سطح استان با نظر و اولویت بندی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان