جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛

 ۲۴۵ هزار متر مربع آسفالت در سطح ۵۸ روستای ایلام انجام شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۱۶:۵۳ چاپ کدخبر: 18759

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: طی یکسال گذشته تاکنون ۲۴۵ هزار متر مربع آسفالت در سطح ۵۸ روستای ایلام انجام شد.


  


حبیب الله محبی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام با تبریک هفته دولت؛ اظهار داشت: در این مدت عملیات ۱۳۷۶ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی تولید مسکن در قالب ۱۰ پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمران روستایی افزود: طی یک سال گذشته تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در سطح ۵۹ روستا با اعتبار معادل ۴ میلیارد تومان و طرح هادی به تعداد ۱۰۲ روستای سطح استان با اعتباری معادل ۸۰میلیارد تومان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: همچنین ۲۴۵ هزار متر مربع آسفالت در سطح ۵۸ روستای استان در این مدت انجام شده است.

وی ادامه داد: سند دار کردن واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به تعداد ۱۴۳۷ جلد از دیگر اقدامات بنیاد مسکن ایلام در این مدت است.

محبی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن روستایی نیز مبلغ ۳۰۲ میلیارد تومان به ۲۸۱۴ خانوار روستایی جهت احداث مسکن در قالب طرح ویژه، ۱۱ میلیارد تومان از محل کمک های حساب ۱۰۰ امام(ره) به اقشار کم درامد و مبلغ ۸۶۷ میلیارد تومان تسهیلات و یک میلیارد تومان بلاعوض برای مسکن محرومان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون ۶۹۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه سه جانبه و پنج جانبه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی استان احداث شده است.

افتتاح  ۲۸ پروژه بنیاد مسکن ایلام در هفته دولت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: همزمان با هفته دولت ۲۸ پروژه با اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف عمران روستایی (آسفالت، اجرای طرح هادی) و بهسازی مسکن روستایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به طرح های افتتاحی در ایام هفته دولت افزود: این ایام اجرای طرح هادی روستایی در سطح شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، چوار، چرداول، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و در سطح ۲۷ روستا به بهره برداری می سد.

محبی یادآور شد: ارائه تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در سطح ۱۲ شهرستان استان به تعداد ۲ هزار و ۸۱۴ واحد با اشتغالزایی هشت هزار و ۴۰۰ نفر از دیگر طرح های افتتاحی ایام هفته دولت است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان