جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
در پنجمین روز از هفته دولت؛

افتتاح مجتمع آموزشی ۹ کلاسه برکت شهید قاسم سلیمانی در زرین دشت دره شهر

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۱:۴۴ چاپ کدخبر: 18775

آفتاب ایلام |مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: با مشارکت بنیاد برکت، مجتمع آموزشی ۹ کلاسه زرین دشت دره شهر به بهره برداری رسید.




به گزارش آفتاب ایلام، جلال حمره با بیان این خبر اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این مجتمع که در سه فاز طراحی شد، مجموعا هشت میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت شده است.
وی با بیان اینکه تا کنون پروژه های زیادی با همکاری و همراهی بنیاد برکت در استان ایلام ساخته و تکمیل شده است، افزود: در این پروژه مشارکت بنیاد برکت در فاز سه و در تجهیز مجتمع بود که انصافا تمام تلاش خود را برای انجام بهینه آن گذاشتند.
حمره با اشاره به اینکه زیر بنای این مجتمع قریب‌ چهار هزار و ۵۶۰ متر مربع است، ادامه داد: مجتمع آموزشی برکت شهید قاسم سلیمانی دارای نه باب کلاس درس، آزمایشگاه، چهل اتاق اداری و نماز خانه، سلف سرویس، ۱۰ هزار متر مربع زمین و هر آنچه که لازمه یک مجتمع مدرن است می باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام یادآور شد با بهره‌برداری از این مجتمع آموزشی می توان شاهد اتفاق های خوب در حوزه آموزش بود، چرا که این مجتمع از امکانات روز برخوردار است و دانش آموزان می توانند از این امکانات برای ارتقا دانش خود استفاده کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این مجتمع همه امکانات و ملزومات دانش آموزان از جمله خوابگاه فراهم است و این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه دانش آموزان خواهد شد.
در پایان این مراسم بهزاد علیزاده نماینده جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه ای برای آموزش در سطح کشور دارد، گفت: اولویت دولت سیزدهم نیز تزریق اعتبارات خوبی در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه دانش و پژوهش است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان