جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
در پنجمین روز از هفته دولت،

کلنگ احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی میشخاص ایلام به زمین زده شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۶:۴۵ چاپ کدخبر: 18779

آفتاب ایلام |در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی از مسوولان استانی کلنگ احداث مخزن بتنی ۲ هزار مترمکعبی دهستان میشخاص شهرستان ایلام به زمین زده شد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این آیین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: احداث مخزن بتنی ۲ هزار مترمکعبی دهستان میشخاص شامل یک باب مخزن و یک کیلومتر خط انتقال است.

جعفر حسنی اعتبار مصوب این پروژه را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تامین اعتبار این پروژه از محل آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی و طرح بازسازی مجتمع های آبرسانی روستایی صورت خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: در راستای تحقق شعار دولت کار و کرامت، به جهت محرومیت زدایی و رفع تنش آبی به دلیل خشکسالی های اخیر و حسب دستور مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان، تمام امکانات و تجهیزات شرکت برای خدمت رسانی به مردم بسیج شده و شرکت آبفای استان ایلام از هیچ تلاشی برای عبور از بحران کم آبی سال جاری فروگذار نخواهد کرد.

قائم مقام آبفای ایلام در پایان از عموم مردم خواست با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی، زمینه توزیع عادلانه آب به تمامی هم استانی های عزیز فراهم شود.

انتهای پیام/

 



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان