جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
 مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

امنیت و آرامش مرهون کشور ایثارگری شهدا و رزمندگان است

۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۰۹:۱۱ چاپ کدخبر: 18794

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: همه آحاد جامعه باید بدانند که اگر ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان نبود، قطعاً این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ جمال اسدی در یادواره شهدای کارمند استان ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام برگزار شد اظهار داشت: مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی نه تنها از این استان مهاجرت نکردند، بلکه مهاجر پذیر نیز بودند.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروز نیز با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری پای انقلاب ایستاده اند و همچنان در راه حفظ نظام جانفشانی می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره به اینکه جامعه معزز ایثارگری حدود ۱۵ درصد کل جمعیت استان را تشکیل می دهند، تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید بدانند که اگر ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان نبود، قطعاً این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: به برکت خون پاک شهیدان والامقام، همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب خواهند شد.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع)  استان ایلام  با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر مکتب عاشورا است، افزود: امروز می بینیم که میلیون ها نفر در اوج گرمای طاقت فرسا، راهی پیاده روی اربعین می شوند که این عظمت در واقع بیانگر مسئله عرفانی عاشورا است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان از خانواده های معظم شهدای کارمند استان با اهدا لوح یادبود تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان