جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی زوار اربعین خبر داد و گفت: امسال برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مهران ۸ هزار اتوبوس اختصاص یافته است.


سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری استان ایلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار از مرز مهران در نظر گرفته شده است و این تعداد به شکل درخواست است یعنی حضور اتوبوس های مرز بر اساس عرضه و تقاضا است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما در مجموعه سازمان حمل‌ و نقل مسافر این است که با ارائه خدمات خوب و مناسب در حوزه حمل و نقل، زمینه حضور شایسته زائران حسینی در مراسم پیاده روی امسال را فراهم کنیم افزود: از تمام ظرفیت خودروهای سبک به عنوان گشت راهداری نیز استفاده می شود و ۴۰ دستگاه خودروی سبک برای این مهم در نظر گرفته شده است.

چشمه خاور ادامه داد: شرکت جوان سیر نیز ۸۰۰ دستگاه اتوبوس آماده دارند که در این شرایط خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد زوار از این مرز تردد خواهند کرد افزود: برای خدمت رسانی بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) با توجه به گرمای هوا در مرز مهران ،سازمان راهداری اقداماتی از جمله حدود ۱۰ هزار متر مربع سایبان در دست اقدام دارد که ۵ هزار متر مربع آن به شکل موقت با امکانات مه پاش ساخته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: پیمانکار در حال حاضر مشغول کار نهایی ساخت ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی است که این تعداد به ۷۰۰ چشمه موجود اضافه می شود.

چشمه خاور در پایان به آب سرد کن های موجود در پایانه اشاره کرد و افزود: ۲ دستگاه آب سرد کن به خود پایانه اضافه شده که در مجموع آب سردکن های پایانه از ۱۷ دستگاه به ۱۹ دستگاه ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 



نویسنده: معصومه بختی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان