پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام از استقرار ۶۰ موکب خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی در مهران خبر داد.




حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام، از استقرار 60 موکب خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی در مهران خبر و اظهار داشت: این تعداد موکب فقط در محدوده شهرستان مهران و مناطق منتهی به مرز استقرار و 169 موکب دیگر که مجوز لازم جهت استقرار دریافت کرده‌اند در سایر نقاط استان و مسیر تردد زائران فعالیت خواهند کرد.

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی با اشاره به اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت: همچنین از استان‌های مختلف کشور نیز در مرز و پایانه مرزی مهران موکب‌هایی دایر می‌شود که از استان تهران 13 موکب، استان اصفهان 3 موکب، خراسان جنوبی 3 موکب و سایر استان‌ها نیز موکب‌هایی را دایر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرز مهران 60 موک فعالیت خواهند داشت، ابراز کرد: این موکب‌ها از طریق کمیته مشارکت‌های مردمی مورد حمایت از طریق اختصاص اقلام مورد نیاز قرار خواهند گرفت.

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام، یادآور شد: فعالیت موکب‌ها در مرز مهران به مرور زمان در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

چراغی‌پور خاطرنشان کرد: صدور کارت تردد برای خادمان مواکب یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان