جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام گفت: ۶ دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ؛علی اصغر چاغروندی پیش از ظهر امروز جمعه در جلسه ستاد اربعین که در فرمانداری مهران برگزار شد از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و یادآور شد: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد‌‌.

وی با بیان اینکه از تعداد این جایگاه های سیار ۵ دستگاه نصب شده و یک دستگاه هم طی دو روز آینده نصب می شود تصریح کرد:علی رغم مصوب شدن این۶ دستگاه برای نقاط جانمایی شده تعداد دودستگاه نیز تهیه شده ودرصورت ضرورت و نیاز نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: امسال و در ایام اربعین ۵ جایگاه تامین سوخت (بنزین و گازوئیل) در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

وی با بیان اینکه این پنج جایگاه سوخت، جانمایی، نصب و آماده بهره برداری و سوخترسانی به زوار کربلای معلی خواهند بود. افزود: محل این جایگاه های سیار یک دستگاه در پارکینگ برکت ،۲ دستگاه روبروی تاسیسات همیاری شهرداری ( سیسترابر )،یک دستگاه در ورودی کمربندی غربی از طرف پار کینگ اربعین ،یک دستگاه خروجی کمربندی غربی بسمت مرز، یک مورد نیز روبروی درب سد ال إسحاق که تنها جایگاه عرضه بنزین عرضه می باشد و سایر جایگاهها نفتگاز عرضه میکنند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جهت خدمت رسانی بهتر به زوار در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون ( برای سوختگیری اقدام فرمائید) تهیه شده است .

چاغروندی همچنین در ادامه به صدور کارت های سوخت آزاد برای جایگاه های سوخت محورهای اربعین اشاره کرد و گفت:با توجه به حجم عظیم وسائل نقلیه از مسیرهای مواصلاتی استان در ایام اربعین، تمهیدات لازم جهت تامین و افزایش سوخت مورد نظر استان انجام شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان