پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور امروز از مرز مهران بازدید و در جریان آخرین روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.





به گزارش آفتاب ایلام، بهرام عین اللهی  پیش از ظهر امروز به منظور بررسی زیر ساخت‌های بهداشت و درمان به جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی وارد ایلام شد و در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری هایی در حوزه سلامت و بهداشت خواهیم داشت.

وی مهم ترین هدف این سفر را بازدید از زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است از بیشترین زوار از آن تردد می‌کنند، امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید و برنامه‌ریزی لازم برای رفع کمبودها صورت می‌گیرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را بر عهده دارد، امروز نیز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه  خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید می کنیم.

 عین الهی یادآورشد: خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان برای اربعین حسینی مشکل خاصی نداریم و در صورت وجود کمبود ها یا ضعف در زیرساخت حتما در اسرع وقت مرتفع می شود.

بازدید از پایانه مرزی و مرکز فوریتهای پزشکی پایانه مهران، بازدید از بازدید از استودیو سلامت شهر مهران، بازدید از بیمارستان امام حسین ( ع ) مهران و بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به استان است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان