جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد ۱۴۲هزار و ۵۸۶ نفر از مرز مهران به عتبات عالیات در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مدت ۱۴ هزار و ۳۲ زائر ایرانی و ۳۴۹زائر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در این بازه ی زمانی ۱۴۲ هزار و ۵۸۶ مسافر تبعه ایرانی و خارجی از طریق مرز بین المللی مهران (ورود و خروج) تردد کرده اند. افزود: از این تعداد ۱۲۷هزار و ۱۵ زائر ایرانی ویک هزار و ۱۹۰ زائر خارجی از مرز مهران به خاک عراق خارج شده‌اند.

وی با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، تصریح‌کرد: تردد در محور های مواصلاتی به راحتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

به گزارش آفتاب ایلام ،شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان