جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
از ابتدای شهریورماه تاکنون،

۷۹۴ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۱۲:۴۶ چاپ کدخبر: 18841

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به آمار تردد مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران در بازه زمانی ابتدای شهریور ماه تاکنون گفت: این مدت ۷۹۴ هزار و ۹۰۲ نفر از این مرز (ورود و خروج) تردد کردند.

سیدزاهدین چشمه خاور روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگارآفتاب ایلام اظهار داشت: طی این مدت (اول تا ۱۶ شهریورماه) ۷۵۳ هزار و ۸۹۵ نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۳۰ هزار و ۵۹۹ نفر به کشور ورود و ۶۲۳ هزار و ۲۹۶ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۱ هزار و هفت نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۶۱ نفر به کشور ورود و ۳۰ هزار و ۵۴۶ نفر نیز از طریق مرز مهران خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۱ هزار و ۵۳ نفر ایرانی و خارجی از مرز زمینی مهران به کشور عراق سفر کردند که از این تعداد زائر ۱۷۹ هزار و ۴۸۵ نفر ایرانی و هزار و ۵۶۹ نفر زائر خارجی بوده‌اند.

وی از افزایش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام - مهران بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان