پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
دبیر قرارگاه اربعین شهرداری ایلام :

امکان اسکان۲۵۰۰ زائر شبانه روز در ایلام فراهم است

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۰:۲۱ چاپ کدخبر: 18846

آفتاب ایلام |دبیر قرارگاه اربعین شهرداری ایلام گفت: امکان اسکان ۲۵۰۰ زائر در شبانه روز در شهر ایلام توسط شهرداری فراهم شده است.

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام گفت: ما در موضوع اربعین با تمام قدرت پای کار هستیم ودر این راستا واحدهای خدمات رسان شهرداری ایلام از جمله خدمات شهری، آتش نشانی، اتوبوس رانی، ترافیک و.... در مهران و ایلام مستقر و آماده خدمات رسانی به زائرین حسینی(ع) در ایام منتهی به اربعین هستند.

وی افزود: شهرداری ایلام در مسیر حرکت زوار در کنارگذر شرقی شهر ایلام منتهی به جاده مهران ــ کربلا ، اقدام به ایجاد موکب های بزرگ با حداکثر امکانات رفاهی کرده است که روزانه پذیرای هزاران زوار مشرف شده به عتبات عالیات است.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ایلام و دبیر اجرایی قرارگاه اربعین خاطرنشان کرد: در دیداری که بین مسئولان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار، فرماندار و شهردار ایلام و برخی اعضای شورا در بوستان جنگلی جغاسبز انجام گرفت، از زیر ساخت های شهرداری ایلام مبنی بر اسکان 2500 نفر زائر در شبانه روز بازدید صورت گرفت.

سلطانی گفت: موکب بزرگ مسیر برگشت زوار با امکان رفاهی نیز بزودی بازگشایی میشود که این موکب نیز مانند موکب مسیر رفت که روبروی همدیگر قرار می گیرند و محیط اطراف آن کاملا مزین به پرچم، بنر و پارچه نوشته های مذهبی و متناسب با اربعین شده است شامل غرفه های متعدد خدمات رسان، نمازخانه های بزرگ زنانه و مردانه کفپوشی شده، مکان اسکان و استراحت، دو دستشویی بزرگ سیار قابل حمل به تعداد بیش از چهل چشمه با تمام امکانات، آب لوله کشی شده، پارکینگ اختصاصی، کمپ آتش نشانی و خدمات ایمنی، کمپ خدمات شهری، کمپ پزشکی و درمانی، گیت ورود و خروج زوار می باشد.

دبیر قرارگاه اربعین شهرداری ایلام ابراز داشت: شهرداری ایلام تمامی تدابیر لازم برای خدمات رسانی به زائرین اربعین بکار گرفته است و همانگونه که شهردار محترم ایلام پیشتر گفتند بخش بزرگی از امکانات شهرداری از جمله اتوبوسرانی و دستگاههای خدمات رسانی ما در مهران مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه همدلی خوبی بین مجموعه مسئولان استان اعم از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و مجموعه مدیران دستگاههای اداری، قضایی، انتظامی و امنیتی و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد از مردم شریف ایلام خاصه شهروندان خواست که با توجه به اسکان زائران در بوستان چغاسبز و اطراف آن در ایام منتهی به اربعین از حضور در این مکان خودداری نمایند و همکاری خویش را با خادمان خود در شهرداری ابراز دارند.



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان