جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |‍ فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای گام دوم یعنی کنترل لایه به لایه جمعیت در ورودی استان خبر داد .




به گزارش آفتاب ایلام ،سردار"دلاور القاصی مهر"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و افزایش چند برابری تعدادسفرها،پلیس استان ضمن داشتن برنامه های مرحله اول خود یعنی تامین امنیت مطلوب مسیر تردد زوار ، وارد مرحله دوم یعنی اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت می شود.

وی افزود : نظر به تجربیات سنوات قبل که همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حجم ترددات افزایش چند برابری یافته و در خروجی مرز جهت انجام اقدامات خروج زوار نیازمند صرف زمان است که این امر با وجود گرمای شدید هوا و ازدحام بیش از حد جمعیت می تواند مشکلات زیادی را برای زوار ایجاد کند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد:جهت حفظ امنیت و خصوصاً سلامت هموطنان،پلیس با راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مدیریت لایه به لایه و پیشگیری از ازدحام جمعیت در مهران را با فعالیت شبانه روزی در دستور کار دارد .

فرمانده انتظامی استان گفت: جهت رفاه حال زوار عزیز با همت مسئولان استانی تعدادی از مساجد و مدارس با داشتن امکانات اولیه رفاهی برای توقف و استراحت زوار تدارک دیده شده است.

سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: زوار عزیز در راستای حفظ سلامت خود و همکاری با مجموعه انتظامی در اجرای این طرح، در مکان های تعیین شده استراحت داشته باشند و پلیس نیز با بسیج تمامی امکانات و نفرات خود در نقطه به نقطه مسیر تردد در کنار زوار بوده و در کمترین زمان ممکن زائران را روانه مرز خواهد کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان