جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام در ادامه خدمات‌رسانی مردم ایلام به زائران اربعین حسینی شخصا عهده دار این مسئولیت شد و با بسیج امکانات و استفاده از بالگرد آبرسانی به زائران را انجام داد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، استاندار ایلام در ادامه خدمات‌رسانی مردم ایلام به زائران اربعین حسینی شخصا عهده دار این مسئولیت شد و با بسیج امکانات و استفاده از بالگرد آبرسانی به زائران را انجام داد.

حسن بهرام نیا در این اقدام بی‌نظیر و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: به جهت امر خدمات‌رسانی به زائران در اقصی نقاط استان ایلام و مسیرهای منتهی به مرز مهران با استفاده از بالگرد امر خدمات‌رسانی خاصه آب‌رسانی به زائران را انجام و تلاش داریم تا هیچ زائری با کمبود در مسیر زیارت مواجه نشود.

استاندار ایلام، تشدید فعالیت موکب‌ها در مرز مهران و افزایش توان لجستیکی آنان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به شدت گرما و حجم جمعیت به زائران و مشتاقان زیارت عتبات توصیه و تاکید دارم که به توصیه‌ها و محدودیت‌های اعلامی ستاد اربعین کشور به دقت توجه کنند و بدون اجازه و اعلام این ستاد رهسپار مرزها نشوند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان