جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
از اول تا ۱۹ شهریورماه؛

یک میلیون و ۵۰۹ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۰:۵۱ چاپ کدخبر: 18863

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به آمار تردد مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران در بازه زمانی اول تا ۱۹ شهریورماه گفت: در این مدت یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۵۴۴ نفر از این مرز تردد(ورود و خروج) کردند.





سیدزاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: طی این مدت (اول تا ۱۹ شهریورماه) یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۳۵۹ نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۰۸ هزار و ۲۴۶ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۱۳ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۵ هزار و ۹۶۰ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۱۶ نفر به کشور ورود و ۳۳ هزار و ۵۴۴ نفر نیز از طریق مرز مهران خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳۶ هزار و ۱۵۶ نفر ایرانی و خارجی از مرز زمینی مهران به کشور عراق سفر کردند که از این تعداد زائر ۲۳۴ هزار و ۸۰۲ نفر ایرانی و هزار و ۳۵۴ نفر زائر خارجی بوده‌اند.

به گزارش آفتاب ایلام، طی ۲ روز گذشته و در پی ازدحام و کمبود امکانات در مرزهای عراق با تصمیم ستاد مرکزی اربعین همه مرزهای ششگانه به سمت عراق تا اطلاع بعدی بسته و تنها زائرانی که در پایانه های مرزی حضور دارند اجازه خروج از مرز را دارند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان