جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در ایام اربعین امسال و با تلاش مجموعه این شرکت برق ۱۷۰ موکب درپایانه مرزی و سایر نقاط استان تامین شد.

ولی الله ناصری روز دوشنبه در پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت:با توجه به همزمانی پیاده روی اربعین امسال با اوج گرما،ظرفیت بار در این ایام ۷۰ درصد افزایش یافته که با ایجاد این ظرفیت تاکنون هیچ مشکلی در تامین برق پایدار نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ نقطه برای آبسرد کن ها و سایر تاسیسات، تامین برق از طریق ترانسفورماتور و شبکه انجام شده است افزود: امسال در حوزه ایجاد زیرساخت ها طی ۲ ماه گذشته موفق شدیم ۱۰۰ ترانسفورماتور و با حجم بالا به اندازه سال ۹۲ تاکنون که زیرساخت اربعین ایجاد شد، زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم.

 وی افزود: امسال حجم شبکه برق بیش از ۲،۲برابر افزایش یافته است، یعنی حدود ۲۰۰ درصد رشد در ایجاد زیرساخت داشتیم.

ناصری یادآور شد: در حوزه روشنایی معابر پارکینگ های اربعین و برکت به اندازه پنج کیلومتر افزایش و توسعه پیدا کرد و اصلاح شرایط موجود به طول ۱۰ کیلومتر انجام گرفته است.

ولی اله ناصری با بیان اینکه لوکس روشنایی به ۲،۵ برابر در این پارکینگ ها رسید افزود: در محل اسکان رانندگان و محل استقرار موکب ها و موارد مربوط به مساجد و موکب های مستقر در پارکینگ های پل اربعین و برکت مجددا تامین برق مواکب و زیرساخت ها انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت: در استان ایلام و مرز مهران مسیر منتهی به پیاده روی زائران، روشنایی معابر بطور کامل ایجاد شد و با بهینه سازی این موضوع بصورت ۱۰۰ درصد روشنایی معابر تامین شده است.

ناصری در ادامه به اقدامات این شرکت در حوزه عملیات و اتفاقات در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: اکیپ عملیات و اتفاقات در چهار نقطه نیز مستقر شده و با حوزه برق مهران این عدد به پنج نقطه می رسد که همه آنها امکان اتفاق و عملیات را از قبیل استعداد بالابر، خط و اکیپ خط گرم، جرثقیل و خودرو اتفاقات و سایر مواردی که مورد نیاز است، مستقر هستند.

وی گفت:در حوزه پارک بلوط چغاسبز ۱۱ کیلومتر شبکه روشنایی اصلاح و لوکس روشنایی به پنج برابر رسید و پنج کیلومتر شبکه روشنایی نیز توسعه یافت و در پارک بلوط چغاسبز و مسیر منتهی به پارک بلوط برای اسکان اضطراری زوار نیز روشنایی تامین شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان