شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت:اتوبوس های مستقر در پایانه ی مرزی در صورت ظرفیت کامل مسافر حق خروج از پایانه برکت را دارند.

‍ 

به گزارش آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست ساماندهی پایانه برکت برای تسهیل در تردد زوار که با حضور حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو و امانی معاون وزیر نیرو و رییس سازمان راهداری کشور در پایانه مرزی مهران برگزار شد، گفت: با توجه به پیک ورود زوار و ضرورت تسهیل برای انتقال زوار به مبدا، همه اتوبوس‌ها با ظرفیت کامل مسافر حق خروج از پایانه را دارند.

وی در ادامه گفت: بخش از زیرساخت های پایانه برکت در گذشته و بخشی نیز در این دولت تکمیل شده است که برای سال آینده این پایانه باید تکمیل شود و برنامه داریم سالن تهیه بلیط برای آن ایجاد کنیم.

وی افزود: باید در سکوهای جلوی هر اتوبوس مشخص شود که هر سکو مربوط به اتوبوس های کدام استان است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ظرف ۴۸ ساعت آینده تلاش داریم که زوار مشکلی در تهیه بلیط نداشته باشند و پایانه برکت ساماندهی شود، اضافه کرد: دیروز بیشتر مسافران مستقر در پایانه برکت توسط اتوبوس های مربوطه راهی شهرهای محل سکونت خود شدند‌.

وی اضافه کرد: نصب سایبان و ایجاد ستون جهت راهنمایی زوار در پایانه برکت ضروری است و بایست حتما اتوبوس ها با ظرفیت کامل راهی شهرهای مبدا شوند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام ادامه داد: اکیپی متشکل از راهداری، نیروی انتظامی و تعزیرات در این پایانه مستقر شود که محل هر گونه شکایت مربوط به کرایه ها باشد

وی با قدردانی از فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام گفت: سپاه هر وعده ۲ هزار پرس غذای گرم در این پایانه توزیع می کند و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس برای انتقال زوار در نظر گرفته است و این دستگاه ها بصورت رایگان زوار را انتقال می دهند.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: با توجه به وضع موجود باید تلاش کنیم که زوار با رضایتمندی کامل تر پایانه برکت خارج شوند و تدابیر لازم برای تغذیه و آبرسانی به زوار در نظر گرفته شود.

استاندار ایلام ادامه داد: با توجه با موج بازگشت زوار از امروز این پایانه ساماندهی می‌شود و اکیپ امدادی از هلال احمر و اورژانس و سایر دستگاه های زیرساختی نظیر برق و گاز و یگان ویژه در پایانه برکت مستقر می شوند.

وی تصریح کرد:خدمات وزارت نیرو و راهداری در پایانه مرزی قابل تقدیر است که امیدواریم که این خدمات استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان