چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
 با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

جلسه هم اندیشی بانوان فرهنگی فعال در اربعین ایلام برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۷:۳۲ چاپ کدخبر: 18878

آفتاب ایلام |با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور جلسه  هم اندیشی بانوان فرهنگی فعال در اربعین ایلام برگزار شد.


  

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ رییس سازمان تبلیغات اسلامی  کشور در ادامه این نشست هدف  از برگزاری جلسه با فعالان فرهنگی بانوان را یادآوری، شنیدن و پاسخ به دغدغه‌ها عنوان کرد و گفت:  در دوره جدید سازمان بیش از پیش باید به جایگاه بانوان توجه شود.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه متاسفانه کمیته فرهنگی اربعین نه در استان و در کشور هم هیچ بودجه‌ای ندارد، افزود: انتظار میرود در دولت سیزدهم اشکالات کمیته فرهنگی اربعین برطرف شود، که هنوز این مهم محقق نشده است.

وی عنوان کرد: در هر استان فقط افراد دغدغه مند توانستند در خصوص موضوع فرهنگی اربعین اقدام کنند، البته رئیس جمهور وعده دادند که این مشکل سال آینده رفع می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: توفیق خدمت به زوار سیدالشهدا افتخار بزرگی برای مردم استان است.

وی گفت: در بالادست تفاهم خوبی با کانون پرورش فکری و سازمان تبلیغات منعقد شده است، با هر دستگاهی که می‌خواهد برای انقلاب کار کند باید همکاری کنیم.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: با همدلی و همراهی مشکلات ریشه‌ای فرهنگی حل و تعامل در این راستا حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات باید خادم و حامی برای گروه‌های مردمی باشد، افزود: ما می‌توانیم با اراده‌های خود وقتی به هم پیوند می‌خورد حساب کنیم و موضوع فرهنگی در کشور را پیش ببریم.

رییس تبلیغات اسلامی کشور گفت: در برهه‌ای از زمان به سر می بریم که مقام معظم رهبری از یک اولویت بارها با ما سخن گفته است، آن موضوع هم یک فریضه و واجب به نام جهاد تبیین است که با هم خانواده‌هایی مثل جنگ روایت‌ها این ضرورت را امتداد داده‌اند.

وی اضافه کرد: خیلی از کارهای شما یا خود جهاد تبیین و یا نزدیک به آن است، اما باید دقیقاً متناسب با این مفهوم بتوانیم اقداماتمان را پیش ببریم اما همه ما در مورد جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ کرده‌ایم.

مریم بیگ محمدی مسئو ل قرارگاه بانوان  اداره تبلیغات اسلامی نیز در این نشست گفت: امور بانوان در استان فعال و تعامل مناسبی با سایر دستگاه ها دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان