پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
 مدیرکل نوسازی مدارس ایلام؛

۲۰ مدرسه در سه شهرستان ایلام برای اسکان زائران تجهیز شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۷:۴۹ چاپ کدخبر: 18880

آفتاب ایلام |مدیرکل نوسازی مدارس ایلام از تعمیر و تجهیز ۲٠ مدرسه در سه شهرستان ایلام، ایوان و مهران برای اسکان زائران خبر داد.



  


به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ جلال حمره شامگاه دوشنبه اظهار داشت: تعمیر،  ساماندهی، تجهیزات سرمایشی، فرشینه، معرفی مدارس برای اسکان زائران، ایجاد موکب  مشترک با آموزش و پرورش و تجهیز آن برای خدمت رسانی به زوار در ایام اربعین انجام شده است.

وی افزود: همچنین در راستای خدماترسانی به زائرین اربعین تعدادی مدارس جهت اسکان ساماندهی، دسته بندی و به ستاد اربعین استان معرفی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: اعلام نیاز مدارس مشمول اسکان به استان های معین جهت جذب کمک رسانی گروه های جهادی و استان های معین در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعمیر اساسی و جزئی تعداد ۲۰ مدرسه در شهرستان های ایلام، ایوان و مهران در راستای خدماترسانی به زوار انجام شده است.

حمره در ادامه از خرید سیستم های سرمایشی شامل کولر آبی، کولر گازی، آبسردکن و یخچال،  توزیع موکت و فرشینه بین مدارس مسیر اربعین، ایجاد موکب با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان زوّار در مهمانسرا و نمازخانه اداره کل در ایام اربعین خبر داد.

وی تصریح کرد: کمک به استقرار وسایل نقلیه زوّار اربعین در محوطه اداره کل و مدارس مسیر اربعین از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس در ایام اربعین است.

مدیرکل نوسازی مدارس  ایلام در پایان از مساعدتهای وزیر آموزش و پرورش،  رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندار ایلام جهت تخصیص اعتبار ساماندهی مدارس و خرید تجهیزات سرمایشی مدارس  تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان