پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: در پایانه برکت تیم های عملیات برق و گاز و هلال احمر و اورژانس ۱۱۵جهت خدمت رسانی بیشتر به زوار مستقر شدند.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز سه شنبه در بازدید از پایانه برکت در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به افزایش تردد بخصوص در موج برگشت زائران، به منظور خدمت رسانی بیشتر به زوار تمامی امکانات و نیازمندی ها باید در این پایانه مستقر شود.

وی با بیان اینکه تیم برق و گاز و هلال احمر و اورژانس باید با همه ظرفیت به زوار خدمات دهی کنند. افزود: علاوه بر فعالیت مواکب برای تامین آب و غذا در این پایانه، از طرف سپاه و دیگر نهاد نیز غذا و آب به این پایانه ارسال می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: برای سهولت در تردد زوار بخشی از ناوگان حمل و نقل در پایانه برکت مستقر شده است و تمامی خدمات لازم را در این پایانه ایجاد شد.

بهرام نیا بر نظارت مستمر و دقیق بر کرایه اتوبوس تاکید کرد:نرخ بلیت‌های اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی بر اساس مصوبه ستاد اربعین است و بر اساس این نرخ زائران باید برای بازگشت خود هزینه پرداخت کنند،و خارج از نرخ مصوب کرایه بها با متخلفان با شدت برخورد می شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه تااین لحظه در انتقال زوار مشکلی نداشتیم خاطر نشان کرد: به مقدار لازم اتوبوس در پایانه برکت برای انتقال زوار وجود دارد و تیمی متشکل از تعزیرات، حمل و نقل جاده و انتظامی بر میزان کرایه بها اتوبوس ها نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان