جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان:

مبانی مدیریتی دولت سیزدهم مبتنی بر محبت و مردم سالاری است

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۳:۵۶ چاپ کدخبر: 18890

آفتاب ایلام |معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت سیزدهم ،بر اساس تاکیدات و نگاه ریاست جمهوری مبانی مدیریتی مبتنی بر محبت است.

 

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،بنیامین شکوه فر روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور ماه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان استان ایلام که با حضور مسئولین استانی، پیشکسوتان، ورزشکاران در مجتمع فرهنگ ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت:یکی از اولویت‌های راهبردی دولت سیزدهم با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم بویژه شناخت ظرفیت‌ها است.

وی با بیان اینکه توجه به امر استعدادیابی با وجود پتانسیل های که در رده‌های پایه در استان وجود دارد از اولویت های دولت سیزدهم است افزود: مدیر کل جدید در شناسایی و پرورش استعدادها و همچنین رفع مشکلات در تمام نقاط استان با حضور میدانی در تمام روستاها،بخش ها و شهرهای سطح استان جهت استعدادیابی و همچنین رفع مشکلات ورزشی ،رشد و توسعه کمی و کیفی ورزش اقدام نمایند.

شکوهی فر تصریح کرد:این استان بر حسب آمایش سرزمینی و برآوردها به توجه بیشتری نیاز داردو با توجه به ظرفیت های خوب ورزشی موجود بستری جهت تربیت و پرورش ورزشکاران حرفه ای فراهم شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه برنامه توسعه ی استان بخصوص در بخش ورزش بسیارمهم است، افزود: مدیران باید راه های ناهموار و مشکلات ورزشکاران را پیگیری کنند و به عنوان مسوول با یک حرکت جهادی جهت رفع آن اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: در این ایام همه ی مردم و مسئولین استان با جان و دل درگیر کنگره ی عظیم بین المللی اربعین هستند

شهریار عباسی گفت: استاندار ایلام به همراه اکثر مدیران استان در راستای خدمت‌رسانی بهتر از هفته‌ی پیش در مهران مستقر شده اند.

وی در ادامه به وجود ظرفیت نخبگان در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم از این پتانسیل ها و نخبگان در سطح کشوری در زمینه ورزش و جوانان بکارگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه باید همواره در کنار ورزشکاران و قهرمانان باشیم ،تصریح کرد: با هم افزایی فرصت کافی را برای شکوفا شدن استعدادهای جوانان مستعد هم استانی ایجاد کرد.
علیشائی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم با بیان اینکه با چشم انداز شفاف و چهار هدف کلی به عرصه عمل در این حوزه خدمت رسانی صورت گرفته است افزود:توسعه ورزش،تقویت ورزش قهرمانی،حمایت از ورزش حرفه ای و تمرکز بر ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی از اهم این برنامه ها بود.

مظفرعلیشائی گفت:در هفته دولت ۵ پروژه به بهره برداری رسید و همچنین در هفته ورزش و جوانان نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،۶ پروژه نیز افتتاح خواهد شد.

وی به دیگر اقدامات این اداره کل اشاره کرد و افزود:تقویت نگاه مردمی به ورزش ،توسعه ایستگاههای عمومی و افزایش گروههای کوهنوردی ،تقویت ورزش قهرمانی هویت آفرین،طی دو سال گذشته برای استان بوده است.

وی افزود:ایجاد پاتوق های فرهنگی،جذب اعتبار از صندوق کارآفرینی امید، طرح بازارچه کسب و کار ملی... از جمله اقدامات در حوزه‌ی جوانان بوده است.

شهاب شهبازی مدیر کل جدید نیز در این آیین فراهم نمودن نشاط در بین خانواده ها، رسیدگی به امور جوانان،اتخاذ تدابیر مناسب برای ورزشکاران به خصوص در حوزه‌ی بانوان استان، تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت گذشته،پیگیری و جذب اعتبارات، تملک و سرمایه و توجه بر اجرای عدالت بین کارکنان از جمله برنامه های خود دانست.

به‌گزارش آفتاب ایلام، در پایان این مراسم از خدمات مظفر علیشائی مدیرکل سابق ورزش و جوانان ایلام تقدیر و شهاب شهبازی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان