چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹هزار و ۹۸۲ نفر ایرانی و اتباع خارجی از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

«سید زاهدین چشمه خاور»روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام،با بیان اینکه در این بازه ی زمانی۱۴۶ هزار و ۶۸۰ نفر وارد کشور شده اند اظهار داشت: از این تعداد ۱۴۶ هزار و۳۱۳ زائر ایرانی و ۳۶۷ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ هزار و۳۰۲ از مرز مهران خارج شده اند افزود:از این تعداد ۴۲ هزار و ۴۵۲ نفر ایرانی و ۸۵۰ نفر تبعه خارجی بوده اند.

وی با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، تصریح‌کرد: تردد در محور های مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

وی از افزایش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام - مهران بوده است.

به گزارش آفتاب ایلام ،با توجه به حجم زائران در مسیر بازگشت از کشور عراق، مسیر مهران-ایلام در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور، به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان