جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
معاون استاندار ایلام؛

 مشکلی در خصوص جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد

۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ۰۰:۰۲ چاپ کدخبر: 18904

آفتاب ایلام |معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه از روز گذشته بیش از ۱۴۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند گفت: مشکلی در خصوص جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد.


 




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، محمد سبحان حسنی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگار ایلام در مرز مهران اظهار داشت: بسیاری از زوار اربعین حسینی مرز مهران را برای ورود به کشور انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته بیش از ۱۴۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند، افزود: مشکلی در خصوص جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین علی رغم افزایش دمای هوا، طبق آمار بیشترین تردد از مرز مهران  انجام شده که این مهم نشانگر این است که مردم مرز مهران را برای تردد ترجیح داده اند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر از مرز مهران خارج شدند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از آنها به کشور بازگشته اند.

حسنی عنوان کرد: وزارت کشور بالغ بر۲۰۰ دستگاه ون به پایانه برکت اعزام نموده و با بخش های خصوصی در جهت اعزام اتوبوس ها به ایلام نیز هماهنگی شده است.

وی تصریح کرد: افرادی که در سنوات گذشته گذرنامه دریافت کرده اند و سوابقی تحت عنوان گذرنامه در سامانه دارند می توانند برای صدور برگ موقت اقدام کنند.

معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: همچنین افرادی که قبلا تاکنون برای دریافت گذرنامه اقدام نکرده اند می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ بعد از ثبت مشخصات به واحد گذرنامه در پایانه مرزی مراجعه و برگ دریافت کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان