جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: طی ایام اربعین تاکنون بیش از ۵۰ هزار قالب یخ توسط سپاه در بین موکب ها در مرز مهران توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام،قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه ی بازدید خبرنگاران از سردخانه بزرگ مهران اظهار داشت:سردخانه موجود در شهرستان مهران  با محوریت و فعالیت سپاه استان و بسیج مردمی خدمت رسانی به زائران را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در این سردخانه یخ،آب معدنی،گوشت، آبلیمو،کنسرو و سایر اقلام خوراکی دپو می شود افزود :روزانه بیش از یک میلیون بطری آب معدنی، در قالب تریلی های یخچال دار ،به محل اسکان موکب های پایانه مرزی مهران ارسال و توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۵ تریلی یخچال دار برای جابجایی یخ و مواد غذایی بین موکب های مرز مهران و عراق در اختیار سپاه قرار گرفته افزود: این تریلی ها ظرفیت انتقال یک میلیون و ۵۰۰ هزاربطری آب در طول روز به موکب ها را دارند.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران در دو روز آینده گفت:خدمات جهادی سپاه در اربعین تا خروج آخرین نفر از پیاده روی اربعین ادامه دارد و در راستای انتقال یخ به موکب ها و توزیع آب سرد بهداشتی در بین زائران به صورت جهادی و شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان