پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ هزار و ۶۸۴ زائر از مرز مهران وارد کشور شده اند، گفت: ۱۸۲ هزار و ۳۸۷ نفر ایرانی و اتباع خارجی در مدت یاد شده از مرز بین المللی مهران تردد کردند.



سید زاهدین چشمه خاور صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام ،با بیان اینکه در این بازه ی زمانی ۱۶۸ هزار و ۵۵۳ نفر وارد کشور شده اند اظهار داشت: از این تعداد۱۶۷ هزار و ۶۴۸ زائر ایرانی و ۸۶۹ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳هزار و۸۳۴ نفر از مرز مهران خارج شده اند افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۱ نفر ایرانی و ۸۰۳ نفر تبعه خارجی بوده اند.

چشمه خاور با اعلام اینکه شب گذشته ۲۵۰۰ اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود اضافه شده است، تصریح‌ کرد: تردد در محور های مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس با توجه به حجم زائران در مسیر بازگشت در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

وی از افزایش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام - مهران بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان