جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: زائران نگران برگشت خود از مرز مهران نباشند با تدابیری که اندیشیده شده برای برگشت وسایل نقلیه به اندازه کافی وجود دارد.

سعید هژبری روز شنبه در گفتگو با خبرنگارآفتاب ایلام اظهار داشت: با توجه به موج برگشت هیچ گونه کمبودی برای تامین ناوگان حمل و نقل زائران در مرز مهران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ هزار و ۳۸۷ نفر ایرانی و اتباع خارجی از مرز بین المللی مهران تردد کردند.افزود:حدود ۵۰ هزار نفر نیز با ناوگان حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف کشور منتقل شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۲ شب گذشته( جمعه ۲۵ شهریور ماه) یک هزار و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس انتقال زوار از پایانه برکت به سایر نقاط کشور را داشته ند تصریح کرد: در حال حاضر ۷۵۰ دستگاه اتوبوس و همچنین ۱۰۰ دستگاه ون وزرات کشور در محل پایانه برکت دپو شده و آمادگی برای انتقال زائرین را دارند.

هژبری با بیان اینکه تردد در محور های مواصلاتی به صورت روان برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران متناسب با وضعیت ترافیک مسیر با و تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان