جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |معاون عمرانی استاندار ایلام،با تاکید بر اینکه خستگی و خواب‌آلودگی یکی از مسائل بسیار جدی در تصادفات بوده است گفت:از زائرانی که از کشور عراق برمیگردند درخواست داریم قبل از عزیمت به شهرستان محل اقامت خود استراحت کافی را داشته باشند.



«سعید هژبری» عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام ،اظهار داشت:متأسفانه در ۳۰ کیلومتری اول مسیر ۴۵ درصد تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی اتفاق می‌افتد لذا از همه رانندگان استدعا داریم که به‌محض ورود به کشور به میزان کافی استراحت کنند و بعد ادامه مسیر دهند.

وی افزود: در این راستا ستاد اربعین استان تعداد ۲۰۰ فضای آموزشی،مسجد، سالن ورزشی در شهرستان های مسیر های اربعین با امکانات مناسب تجهیز و جهت استفاده زائرین مهیا کرده است‌.

وی افزود: همچنین پارک جنگلی چغاسبز در کمربندی شرقی ایلام به طور ویژه تجهیز شده و ظرفیت اسکان ۳هزار نفر در روز را دارد و می تواند نقش موثری در رفع خستگی زائران داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در محور مهران به ایلام ترافیک به صورت روان است، افزود :تأکید شده وسایل نقلیه سنگین مثل کامیون‌ها و تریلرها از جاده ملکشاهی برای تردد از ایلام به مهران و بالعکس استفاده کنند و این روند تا موج کامل برگشت ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان