پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: زمین برای فعالیت گسترده و مستمر شهرداری تهران در مهران برای کنگره بزرگ اربعین واگذار می شود.



  به گزارش آفتاب ایلام؛ حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با شهردار تهران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه استان، اظهار داشت: زحمات و تلاش های مجموعه شهرداری تهران در مهران برجسته بود و همدلی و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی و فعالیت همه جانبه خدمات شهری در اربعین ستودنی بود.

وی افزود: مجموعه شهرداری تهران در اربعین امسال با تمام توان تلاش کردند خادم زوار عتبات عالیات باشند و این ماموریت خطیر به لطف خدا به خوبی انجام شد.

رییس ستاد اربعین استان ایلام تاکید کرد: شهرداری تهران و همه دستگاه های خدمات رسان برای تنظیف ‌و دیگر امورات خدمات شهری در اربعین پای کار آمدند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با اشاره به خروج ۲۲۰ هزار از مرز مهران در یک روز در اربعین امسال، یادآور شد: در آن روز ۲۲۰ هزار نفر از مرز مهران خروج کردند که سپاه و دیگر دستگاه ها برای خدمت رسانی از جمله تامین آب بخوبی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: شهردار تهران از مصادیق بارز کار جهادی و از مدیران اجرایی موفق و توانمند در کشور هستند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تلاش های شهردار مهران نیز در اربعین، گفت: شهرداری مهران نیز در این اربعین با کمترین بضاعت منشأ خدمات شایان توجهی برای زوار بود.

ایجاد دبیرخانه دایمی اربعین در شهرداری تهران 

شهردار تهران نیز در این دیدار گفت: برای خدمت رسانی گسترده شهرداری تهران در اربعین ایلام، دبیرخانه اربعین در شهرداری تشکیل می شود.

علیرضا زاکانی تاکید کرد: افتخار داریم اربعین امسال خدمتگزار زوار بودیم و امیدواریم این خدمتگزاری همچنان استمرار داشته باشد.

وی افزود: حدود ۶۵ درصد تا ۷۰ درصد زوار برای خروج از کشور و مشرف شدن به عتبات عالیات مرز مهران را انتخاب می کنند که این مهم افتخار بزرگی برای استان و شهر مهران است.

شهردار تهران یادآور شد: وظیفه خود می دانم از استاندار ایلام تشکر ویژه داشته باشم که برای آماده سازی کنگره اربعین این امکان را فراهم کرد تا نیروی های خدمات شهری شهرداری تهران در مهران خادم زوار عتبات عالیات باشند.

زاکانی اضافه کرد: با موافقت استاندار ایلام تلاش داریم شهرداری تهران علاوه بر ایام اربعین در طول سال نیز به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی داشته باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان