جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدا تا ۲۸ شهریور ماه سه میلیون و ۲۹هزار و۹۸۱ نفر از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

سیدزاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: طی این مدت (ابتدا تا ۲۸شهریورماه) ۳ میلیون و ۲۹هزار و ۹۸۱ نفر از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۵۲۸ و ۹۵۴ نفر به کشور ورود یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۲۷ نفر نیز به عراق سفر کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۱ هزار و ۸۰۶ نفر اتباع خارجی بوده اند افزود: از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۸۵ نفر از طریق مرز مهران به کشور ورود و ۴۰ هزار و ۲۲۱ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند.

وی گفت: در این بازه ی زمانی نیز دو میلیون و ۹۶۸هزار و ۱۷۵ نفر ایرانی از مرز بین مللی مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۶۹ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۶ نفر نیز خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته تعداد ۱۰۵ هزار و ۷۰۱ نفر از مرز زمینی مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۰۳ هزار و ۲۰۲ نفر ورود و دو هزار و ۴۹۹نفر نیز خارج شده اند.

به گزارش آفتاب ایلام ؛بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین امسال از مرز مهران تردد کردند.

مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهمترین گذرگاه زمینی تردد زائران است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان