چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از توزیع بیش از ۴۸ هزار پرس غذای گرم در ۲ وعده نهار و شام در بین زائران اربعین حسینی(ع) در موکب این شرکت در شهرستان چرداول خبر داد.


 


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ محمود کشاورز با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۲۴ هزار پرس نهار، ۲۴ هزار پرس شام بوده که خوشبختانه رضایت مقامات استانی و همچنین زوار اباعبدالله الحسین‌(ع) فراهم شده است.

وی از توزیع ۱۰ هزار لیتر شربت و ۱۰ هزار بطری آب معدنی و نیز کمک به تاُمین اقلام مورد نیاز هیاُت‌های مذهبی شهرستان چرداول مستقر در این موکب، برای تهیه و توزیع ۱۲ هزار پرس صبحانه خبر داد و افزود: تلاش‌های شرکت گاز استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این موکب توسط برخی از مقامات ارشد استان از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، فرماندار چرداول، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان بازدید و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت گاز استان ایلام برای اولین بار اقدام به استقرار و راه‌اندازی موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین نموده است، تصریح کرد: شرکت گاز استان با استفاده از امکانات زیرساختی آشپزخانه اردوگاه قدس سپاه استان ایلام، روزانه در ۲ وعده نهار و شام بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین زائران توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در کنار خدمت‌رسانی به زائران، اقدامات فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقای ایمنی و سلامت زائران به خصوص محافظت در برابر گرما‌زدگی و کرونا انجام داده‌است، گفت: بیش از ۵۰ نفر از کارکنان این شرکت بصورت داوطلبانه و شبانه‌روزی در پخت و توزیع غذای گرم، میان‌وعده و نیز توزیع شربت و آب‌معدنی در خدمت زوار بوده و از این طریق ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) ابراز داشتند.

کشاورز با بیان اینکه در جلسه ستاد اربعین استان، شرکت گاز ایلام بعنوان اداره معین در شهرستان چرداول انتخاب شده است، افزود: در راستای خدمت‌رسانی این مجموعه به‌ زائران اربعین حسینی‌(ع)، این موکب در مجموعه با استقرار در اردوگاه قدس سپاه استان و استفاده از امکانات زیر‌ساختی اولیه این مکان، راه‌اندازی شد و روزانه به بیش از ۱۰ هزار ‌نفر از زائرین خدمات‌رسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سفرهای زیارتی اربعین حسینی و به منظور استقبال و پذیرایی از زائرین کربلای معلی و ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موکب این شرکت بعنوان مرکز اصلی پذیرایی از زائران اربعین در شهرستان چرداول آغاز به کار کرد، اظهار داشت: در این ارودگاه، محل اسکان مجزا برای برادران و خواهران، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، چندین دوش حمام و پارکینگ اختصاصی برای زائران فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه موکب این شرکت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان خیل عظیم عزاداران و زائران ابا‌عبدالله الحسین(ع) بوده است، اظهار داشت: موکب شرکت گاز امسال برای اولین سال بصورت مستقل جهت پذیرایی زائرین کربلای معلی بر‌پا شد.

وی بیان داشت: تأمین پارکینگ برای ۲۰۰ خودرو همکاران صنعت نفت، خدمات‌دهی تاکسیرانی خودروهای استیجاری به همکاران زائر از ایلام به مهران و بالعکس، اسکان بیش از یکهزار نفر از خانواده همکاران شرکت ملّی گاز و صنعت نفت کشور در مهمانسراهای ایلام و مهران شرکت گاز استان و نیز خرید ۹ دستگاه دستشویی سیار جمعا به تعداد ۳۶ چشمه و اهدا به فرمانداری‌های چرداول، ایوان و مهران از دیگر اقدامات این شرکت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان