جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت:در سال تحصیلی امسال (۱۴۰۱_۱۴۰۲)  تعداد ۱۰۶ هزار دانش آموز با هدایت و آموزش ۱۱ هزار فرهنگی سال تحصیلی را آغاز می کنند.


به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، علی درویشی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس شهر ایلام با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران استانی اظهار داشت: هم اکنون پوشش تحصیلی در مدارس استان به ۹۸ درصد رسیده است و در صدد پوشش ۲ درصد باقیمانده نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز همه در جنگ هستیم خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی دشمن بوده و سربازان این میدان معلمان هستند که خوشبختانه در این جنگ و تهاجم به پیروزی رسیده اند.

درویشی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان در سال ۸۵  که اگر می خواهید به سیادت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسید به آموزش و پرورش باید توجه شود، گفت: تلاش کردیم رویکرد خود را از سطح نگری به عمق نگری تغییر و عمق نگری را محور قرار داده و خود همکاران را مرجع قرار دهیم.

وی در ادامه گفت:بیش از ۲۲ رتبه ی کشوری در سال ۱۴۰۱  در بخش ها و جشنواره فرهنگی و هنری به دانش آموزان ایلامی اختصاص یافت، که این رتبه ها نشانگر استعداد و توانایی بالایی دانش آموزان استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر اینکه در مدارس به دنبال بصیرت افزایی هستیم، تصریح کرد: محل رجوع کارهای ما مدارس بوده و مدارس در حال حاضر کانون تربیتی محله است.

درویشی گفت: ۳۷ زمین چمن در استان ایلام با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده و پنج سالن سرپوشیده نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان