شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

آفتاب ایلام |مردم همیشه در صحنه ایران روز جمعه اول مهر با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران که با کشتار مردم بی گناه توسط داعشی های وطنی همراه شده، در استانها و شهرهای کشور اعلام می‌کنند.

به گزارش آفتاب ایلام، مردم استان ایلام همزمان با مردم ایران اسلامی روز جمعه یکم مهرماه با برگزاری راهپیمایی سراسری، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران در استانها و شهرهای مختلف کشور اعلام می‌کنند.

در این راهپیمایی بار دیگر مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام علی چراغی‌‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام با بیان اینکه خروش مردم ولایتمداران ایلام علیه آشوبگران عصر امروز در مصلی امام خمینی(ره)  برگزار می‌شود، اظهار داشت: بعد از اقامه نماز جمعه امروز فریاد خودجوش مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام را بر علیه اغتشاش‌گران و اهانت‌کنندگان به قرآن و پیامبر را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات  اسلامی استان ایلام گفت: این حرکت خود جوش و مردمی به منظور محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب خورده استکبار در هتک حرمت به ساحت قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) و تجاوز به حریم برخی از مساجد و حجاب بانوان  و همچنین  تخریب اماکن عمومی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت مردمی در شهرستان‌های 12گانه استان ایلام اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ن



نویسنده: معصومه بختی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان