جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی یک میلیون و۱۰۳ هزار تن کالا در شش ماهه نخست سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان خبر داد.



 «سید زاهدین چشمه خاور» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام، با اشاره به این میزان حمل کالا توسط ۷۲هزار سرویس (بارنامه) گفت: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

وی افزود : برای این‌ میزان جابجایی کالا از نظر تناژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد و از لحاظ بارنامه ۹ درصد رشد ثبت شده است.

چشمه خاور تصریح کرد: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالا‌هایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس نمایند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان