شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
امام جمعه ایلام:

دولت سیزدهم در خدمت و برای مردم است

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۷:۴۰ چاپ کدخبر: 18991

آفتاب ایلام |آفتاب ایلام |امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دولت آیت‌الله رئیسی دولتی در خدمت مردم و برای مردم است، گفت: اقدامات، توانایی‌ها، برنامه‌های حال و آینده را در هفته دولت برای مردم تبیین کنید.



  

به گزارش آفتاب ایلام،  حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: هفته دولت فرصت مبارکی است برای بیان خدمات دولت و ارتباط دوسویه مردم و مسئولان تا آن چه در دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم انجام شده است بیان شود.

امام جمعه ایلام در بیان استفاده از این فرصت پیش آمده گفت: دولتمردان با برقراری ارتباط و استفاده از کارکرد رسانه‌ای موثر در افکار عمومی اقدامات، توانایی‌ها، برنامه‌های حال و آینده را برای مردم تبیین تا مردم امیدوار به فردای کشور خود باشند.

وی خدمات دولت انقلابی آیت الله رئیسی را دولتی در خدمت مردم و برای مردم دانست و شرط موفقیت این دولت را پشتوانه مردمی و باور افکار عمومی به خدمات انجام شده عنوان کرد و بیان داشت: شرط تحقق اقناع افکار عمومی در ارائه خدمات و توانایی‌های دولت بیان این اقدامات به صورت شفاف و مستند به واقعیت کار و شفاف سازی این خدمات است.

امام جمعه ایلام سپس اربعین را نمود و نماد مردم ایلام عنوان کرد و گفت: طبق پیش پیش بینی ها، ایلام میزبان بیشترین زائر خواهد بود و در راستای آمادگی خدمات رسانی مطلوب به زائران، همایش بزرگ تجمع خادمان اربعین روز یکشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی و مشارکت حدود چهار هزار خادم در مصلی شهر ایلام برگزار می شود.

وی بیان داشت: خدمات به زائران اربعین حسینی در ایلام مردم محور خواهد بود و بهترین پایگاه برای ارائه خدمات مردمی به زائران اربعین حسینی مساجد خواهد بود که بعنوان سنگر دفاع از اسلام و ارائه خدمت به زائران حسینی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


توجه به کارکرد مسجد علاوه بر مسائل دینی و معنوی مورد اشاره خطیب جمعه ایلام بود که گفت: مردم ایلام در مساجد میزبان زائران اربعین حسینی خواهند بود تا کارکرد اجتماعی مسجد در کنار دستگاه‌های خدمات رسان به زائران مغفول نماند.

سالروز صنایع دفاعی کشور نیز مورد اشاره امام جمعه ایلام بود که گفت: بحمدالله صنایع دفاعی کشور با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد و توانمندی‌های آن مورد نظر جهانیان است که این موفقیت در سایه تدابیر مدبرانه رهبر انقلاب حاصل شده است.

انتهای پیام/

 



نویسنده: معصومه بختی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان