جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل پست ایلام گفت: نیمه نخست سال جاری بیش از ۲۹۱ هزار فقره مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال شده است.




به گزارش آفتاب ایلام ،صادق غلامی روز سه شنبه در گفت‌و‌گویی با تشریح اقدامات و فعالیت های پست استان به مناسبت گرامیداشت هفته پست اظهار داشت: نیمه نخست سال جاری ۸۶۵ هزار مرسوله پستی وارد استان شده که در سریعترین زمان ممکن توسط ماموران سختکوش این اداره کل توزیع و به دست صاحبان آنها تحویل شده است.

وی افزود: در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد شرکت تدابیر لازم به منظور ساماندهی خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران - ایلام که قبلا با واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت صورت پذیرفت.

مدیرکل پست ایلام در خصوص حجم کثیر مراسلات وارده به استان یادآور شد: ارائه و تسریع در روند خدمات پستی به آحاد هموطنان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم، باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حامل های انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر امکان جلوگیری می کند.

غلامی ادامه داد: پنج باجه خدمات نیابتی در حال حاضر در ادارات کل ثبت اسناد، پزشکی قانونی، دانشگاه ملی، مرکز MRI، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد و فعال شده که این موضوع باعث ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

وی ادامه داد: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده و این امر سبب کمبود درآمد و زیانده بودن اکثر ادارات کل پست کشور منجمله پست استان ایلام شده است.

مدیرکل پست ایلام بیان کرد: تعداد ۲۰ فروشگاه خرید اینترنتی نیز به منظور تسهیل در ارائه خدمات خرد و خانگی نیز در حوزه فروشگاه های درون استان ایجاد و راه اندازی شده است.

غلامی تاکید کرد: بازاریابی فعال با تکیه بر بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات پستی که در فضای کاملا رقابتی جهت جلب اعتماد مردم و با ارئه خدمات کیفی صورت گرفته یکی از موفقیت های بزرگ پست استان ایلام در جهت خدمات رسانی مطلوب به آحاد همشهریان و هموطنان بوده است.

۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است.

انتهای پیام/

منبع ایرنا



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان