جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
استاندار ایلام:

رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به ایلام سفر می کند

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۱:۰۵ چاپ کدخبر: 19038

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت:به زودی شاهد سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام در دور دوم سفرهای استانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنج شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به ایلام اظهار داشت: در آینده ی نزدیک رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به ایلام سفر می کند از این رو مصوبات سفر رییس جمهور توسط مدیران دستگاه های اجرایی به استان پیگیری شود.

وی افرود: دو نهاد بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) برای اجرا شدن تعهدات خود در سفر رییس جمهور به استان با سرعت پای کار امده و برنامه های را به سرانجام برسانند.

استاندار ایلام عنوان کرد: آسفالت محله ی حاشیه نشین کارخانه نمک ایلام(واقع در هانیوان) نیز با مساعدت شهرداری ایلام طی هفته های اینده اجرا و عملیاتی می شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان اولویت مهم برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد افزود: مدیران دستگاه های اجرایی اهتمام جدی را در راستای تحقق تعهد ایجاد شده در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، تا قبل از دور دوم سفر مصوبات را به اتمام برسانند.

بهرام نیا در راستای پر کردن خلأهای که در اربعین سال جاری احصا شده است افزود:کار پروژه های اربعین در استان تمام نشده و استمرار داشته،به طوریکه از هفته اول بعد از پایان کنگره عظیم اربعین، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های زیرساختی اربعین مکلف به پیگیری تکمیل و اتمام پروژه ها شده اند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان