پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
فرمانده انتظامی استان ایلام:

ولایتمداری شاکله و محور اصلی پلیس و مجموعه انتظامی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۹:۱۴ چاپ کدخبر: 19049

آفتاب ایلام |سردار القاصی با بیان اینکه شاکله و محور اصلی پلیس، ولایتمداری و حرکت در زیر پرچم ولایت است، گفت: مردم مهم ترین سرمایه اجتماعی مجموعه انتظامی بوده و ما همواره قدردان همراهی، تعامل و مشارکت مردم در راستای تامین نظم و امنیت هستیم.






 
 

 به گزارش آفتاب ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام، صبح امروز(۱۶ مهر) در آیین صبحگاه مشترک با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، و اعضای شورای تامین استان اظهار کرد: در هفته ناجا بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار می شود.

سردار« دلاور القاصی مهر»  با بیان اینکه امید است همکاران ما بتوانند در این هفته خدمات ارزنده ای را به آحاد مردم استان ارایه دهند، افزود:   همکاران ما در مجموعه انتظامی، با یک اراده قوی در مسیر ساختن تمدن نوین اسلامی و قرار گرفتن در مسیر تراز اسلامی حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امنیت را حق بجا و قانونی مردم می دانیم و اعتقاد داریم که مردم در نظام اسلامی در سایه امنیت کامل زندگی کنند، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با سناریوهای متفاوت، با ترور دانشمندان و نخبگان کشور، با فتنه ها مختلف و تحریم های ظالمانه، عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی و رسانه ای و ترکیبی تلاش کرده اند منافع مختلف خود را دنبال کند اما با حضور آگاهانه مردم و تلاش های شبانه روزی که در مجموعه انتظامی و همکاری و تعامل و سایر دستگاه های و مشارکت و تعامل مردم، اهداف معاندبن نافرجام مانده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است امنیت مطلوبی را در کشور به وجود آورد، گفت: مجموعه انتظامی بعد از پیروزی انقلابی اسلامی تمام توان و تلاش خود را  در راستای نظم و امنیت قرار داده و امروز این امنیت حاصل تلاش های و مجاهدت های فرزندان مردم در نیروهای مسلح و  مجموعه انتظامی است.

سردار القاصی با بیان اینکه بر اساس  گام دوم انقلاب اسلامی انتظامی نیرویی است که نظم و امنیت را در جامعه در نهایت مطلوب برقرار کند، افزود: خوشبختانه سازمان پلیس بر اساس نظر سنجی های متقن جزو سازمان های مورد توجه مردم است.

وی با تاکید بر اینکه شاکله و محور اصلی پلیس، ولایتمداری و حرکت در زیر پرچم ولایت است، بیان کرد: نیروهای خدوم فراجا در هر لحظه به عنوان حافظان جان و مال و ناموس مردم و ارزش های انقلاب اسلامی این آمادگی را دارند که جان خود را فدا کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  خاطرنشان کرد: مردم به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی  مجموعه انتظامی هستند که در حوادث اخیر شاهد قدردانی و حمایت گسترده مردم از  مجموعه انتظامی بودیم.

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: امروز همکاران ما با صلابت با هر گونه ما امنی برخورد قاطع دارند و اجازه نخواهد داد که یک عده شرور امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان