پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از نیازهای ضروری جهان اسلام وحدت است.


به گزارش آفتاب ایلام ،حجت السلام و المسلمین «اله نور کریمی» تبار با بیان اینکه اربعین یک فصل از آگاه شدن جامعه اسلامی است افزود:فلسفه شهادت امام حسین آگاهی بخشی به جامعه است که جا دارد از رسانه ها و مردم استان برای فرهنگ سازی و قلم زدن در اربعین تشکر می کنم.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه اقتصاد اربعین از جمله مسائل مهم استان است خاطرنشان کرد:اربعین فرصت بسیار مغتنمی برای تقویت حوزه ی اقتصاد و همچنین رشد و توسعه استان است.

وی با اشاره به اینکه فرصت های استان برای درآمدزایی متاسفانه از دست می آوردتصریح کرد:صنایع دستی از ظرفیت های بزرگ استان ایلام است که باید از این ظرفیت های استان بخصوص در ایام اربعین بیشتر استفاده شود و بعنوان مثال اگرپارک چغاسبز شهر ایلام ساماندهی شود،در جذب گردشگر داخلی و خارجی خیلی موثر واقع می‌شود.

کریمی تبار با تاکید براینکه رسانه ها در تبدیل فرصت های استان در عرصه های مختلف نقش بسیار موثری دارند، بیان کرد: واقعیت ها به دور از حب و بغض توسط رسانه‌های استان پوشش داده شود.

امام جمعه ایلام در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه همه سرنشینان کشتی جمهوری اسلامی ایران هستیم ادامه داد: باید وحدت و انسجام در کشور باشد و امروزه در بسیاری از بخش ها جزو قدرت های دنیا هستیم واستکبار را چالش کشیده ایم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها در حال پیشرفت بوده و همین عزت انقلاب اسلامی در دنیا، استکبار جهانی را به چالش کشیده و باعث دشمنی آنان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار بیان کرد: تبیین سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب توسط رسانه ها امری ضروری است زیرا در جنگ شناختی با دشمن، رسانه ها به عنوان افسران این جنگ بزرگ هستند.

وی ادامه داد:دشمن در این جنگ واقعیت‌ها را وارونه جلوه می دهند و به دنبال گمراهی مردم و نفی واقعیت ها هستند.

کریمی تبار ایجاد جبهه مقاومت را یکی از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی می خواستند با ایجاد هم مرزی در کشور ما ناامنی ایجاد کنند که خوشبختانه برنامه ی آنان با تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان