شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
معاون استاندار:

امروز دشمنان نظام از اقتدار و قدرت کشور ما می ترسند

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۱:۵۵ چاپ کدخبر: 19058

آفتاب ایلام |معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:امروز دشمنان نظام از اقتدار و قدرت ایران اسلامی می ترسند و تمام تلاش خود را جهت ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته را به کار گرفته اند که خوشبختانه با تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی شده‌اند.

به گزارش آفتاب ایلام؛ «محمد سبحان حسنی » روز یک شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس خبرگزاری ایرنا در استان اظهار داشت:در استان ایلام در حوزه ی رسانه پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب و پر انگیزه ای وجود دارد که نیازمند امکانات و حمایت های مالی و معنوی هستند که با بها دادن به آنها می توان از این ظرفیت ها جهت پیشبرد و توسعه استان و کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت :وقتی مسئله ای به صورت ویژه در کشور توسط دشمن مورد توجه قرار می‌گیرد مشخص است که روی آن سرمایه گذاری شده و اهدافی برای آن در نظر گرفته شده است.

حسنی ادامه داد: باید با کنکاش، عقبه ی موضوع رو بررسی قرار دهیم و بدانیم که این فرصت به بهترین شکل ممکن برای موج سواری دشمن فراهم شده است تا از این ابزار قدرتمند به خوبی استفاده کند. 

معاون سیاسی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بحث اعتراضات و مطالبات به حق جداست خاطر نشان کرد: مردم باید صف خود را از دشمن جدا کنند که در این زمینه نقش رسانه ها جهت تبیین این امر بسیار مهم است.

وی با اشاره به تفرقه اندازی های گروهک های مختلف و دشمنان در روزهای اخیر به گروهک منافق اشاره کرد و افزود: این گروهک که خود را به عنوان مجاهدین خلق معرفی کرده بودند در شرایط سخت دفاع مقدس در کنار صدام دیکتاتور قرار گرفتند و به ملت ایران در آن شرایط سخت تجاوز کردند‌.

وی با قدردانی از زحمات رسانه های استان در اربعین امسال گفت:اصحاب رسانه استان با حضور پر رنگ و ارزشمند در ایام اربعین امسال نسبت به سال های گذشته پای کار بوده و با اطلاع رسانی و تحلیل های خود این پیاده روی عظیم را به رشته تحلیل در آوردند.

به‌گزارش آفتاب ایلام، در پایان این آیین از خدمات معصومه امیدی مدیر سابق مرکز ایرنا ایلام به مدت سه سال تقدیر و عظیم پیرانی به‌عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایرنا ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان