جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |امام جمعه ایلام گفت: ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم مرزبانی هستیم و امنیت کشور مرهون فداکاری این افراد است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ حجت السلام الله نور کریمی تبار روز یک شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان مرزبانی ایلام به مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و مرزبانی، امروز امنیت در مرزها وجود دارد و تحقق این مهم زیرساخت بسیاری از کارها است.

وی افزود: مردم همواره قدردان نیروی انتظامی و مرزبانی هستند چرا که این نیروها را از خود می دانند و در هر جایی که ماموری از فراجا به واسطه ماموریت های بیشماری که دارد به شهادت می‌رسد آن را تکریم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به اجرای موفقیت آمیز ماموریت اربعین حسینی امسال اشاره و گفت: از تلاش های مرزبانی به واسطه صبوری و سعه صدر قدردانی می‌کنیم نقش این افراد در اربعین چشمگیر و قدرت مدیرت مرزبانی در بحث اربعین عالی بود. در بحث دیپلماسی نیز با کشور مقابل قوی عمل نمودید.

وی یادآور شد: اربعین امسال با سال های دیگر متفاوت بود زیرا چند سال به علت کرونا مراسم تعطیل بود امسال با خیل عظیم مردم در مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات مواجه بودیم.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: یکی از ویژگیهای مرزبانی این است که هنوز باب شهادت در این مجموعه باز است و فضای خدمت در مرزبانی با دیگر ارگانها فرق دارد.

وی بیان داشت: ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم مرزبانی هستیم و امنیت کشور مرهون فداکاری این افزاد است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه نظم و امنیت حاکم بر کشور نشات گرفته از مجاهدتهای بی وقفه نیروهای انتظامی است اظهار داشت: نیروی انتظامی و مرزبانی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان در جهت امنیت عمومی کشوراثبات کرده و با قانون‌مداری و رأفت و هوشمندی ضمن حفظ حقوق شهروندی، موجب تأمین آرامش عمومی جامعه شده است.

سرهنگ ستاد “فرج رستمی” فرمانده مرزبانی استان ایلام در این دیدار که به مناسبت هفته فراجا انجام شد به بیان عملکرد و اقدامات مجموعه مرزبانی ایلام پرداخت و این هفته را به کلیه همکاران خود در انتظامی و مرزبانی سراسر کشور تبریک گفت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان