جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
امام جمعه ایلام:

سازمان بازرسی نقش باز دارندگی و پیش برنده دارد

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۵:۴۳ چاپ کدخبر: 19084

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: سازمان بازرسی می‌تواند به چند صورت به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند و نقش باز دارندگی و پیش برنده دارد‌.

به گزارش آفتاب ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار » روز دوشنبه در مراسمی که بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی در سالن جلسات این سازمان برگزار شدبا بیان اینکه باید اشتباهات را به یکدیگر تذکر دهیم تا کاستی ها مرتفع شوداظهار داشت: این مهم سبب ایجاد نشاط کاری خواهد شد و بی تردید ایجاد نشاط کاری به افزایش موفقیت و کارایی بیشتر منجر خواهد شد.


امام جمعه ایلام افزود:برخی افراد به قانون اشراف ندارند و عده ای نیز قانون گریز هستند که سازمان بازرسی به عنوان نظارت بر آنان کار سختی عهده دار است.

وی در ادامه با بیان اینکه نظارت و کنترل دیگران منوط به این بوده که خود شخص کنترل شده (دارای خصوصیات مثبت باشد) باشد:این خود کنترلی،در مجموع خوب کار کردن و خوب بودن را به همراه دارد که سبب ایجاد موفقیت در کارها می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه با تاکید بر اینکه در نظام اصلی هر عملی،عکس العملی دارد تصریح کرد: در محیط کار از تخریب جلوگیری شود و دلسوز هم باشند،و اگر کسی آبروی مومنی را ببرد تاوان خواهد داد.

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: با توجه به اینکه این اغتشاشات زنگ هشداری برای خانواده ها ست و نیاز است که آموزش‌هایی توسط آنها داده شود تا نوجوانان و جوانان متوجه شوند که در کجا چه نوع واکنشی را نشان دهند.

«اله نور کریمی تبار» در ادامه با تاکید به آسیب های فضای مجازی برای نوجوانان خاطر نشان کرد: خانواده های فضای خانه را برای فرزندانشان گرم و صمیمی کنند، تا کمتر به سمت فضای مجازی بروند و نوجوانان را به آسیب های این فضا آگاه کنند.

وی گفت: خانواده ها از درون خانه ها در معرض تهاجم فرهنگی هستند و جنگ با دین، معنویت و هویت های ارزشی از سوی رسانه های بیگانه فضای مجازی به دورن خانه ها کشیده شده است.

انتهای پیام /



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان