شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
امام جمعه ایلام:

همدلی اربعین حسینی در رویارویی با حوداث اخیر بوجود بیاید

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۰:۲۸ چاپ کدخبر: 19088

آفتاب ایلام |امام جمعه ایلام گفت:همدلی اربعین حسینی در رویارویی با حوداث اخیر و جهت جنگ شناختی دشمن بوجود بیاید.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز سه شنبه ۱۹ مهرماه در مراسم تجلیل از خادمین سیدالشهدا (ع) اربعین امسال ضمن تبریک هفته ی وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت:خادمی زائران ابا عبدالله افتخار بزرگی است که خداوند نصیب مردم ایلام کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبت در زمینه راه های مواصلاتی استان صورت گرفته افزود:این اقدامات چشمگیر اما کافی نبوده و می طلبد مسئولین امر برای اتصال این استان به شبکه بزرگراهی و شبکه ریلی کشور در آینده ی نزدیک تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با بیان اینکه در اربعین امسال رویکرد فرهنگی به خوبی مورد توجه قرار گرفت افزود: استاندار ایلام،ائمه جمعه و دستگاه های فرهنگی در این راستا بخوبی پای کار بوده که جای تقدیر دارد.

امام جمعه ایلام افزایش بودجه اربعین امسال را از دیگر اقدامات ارزشمند در استان خواند افزود: تلاش نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حسن بهرام نیا استاندار ایلام قابا تقدیر بوده است.

وی همچنین حضور استاندار، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی در مرز مهران را چشمگیر خواند و تصریح کرد:این حضور های میدانی بسیاری از مشکلات را حل کرد.

امام جمعه ایلام گفت: حضور گسترده و مستمر مسئولین کشوری از دیگر اقدامات مثبت اربعین امسال بود که با حضور خود در بهتر رقم خوردن پیاده‌روی اربعین امسال نقش مهمی داشت.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه تلاش نیروهای امنیتی در اربعین امسال قابل تقدیر بود خاطر نشان کرد:در اربعین امسال شاهد همدلی، هم افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بودیم.

وی ادامه داد: اربعین امسال هرچند امکانات نسبت به حجم جمعیت کم و گرمای هوا زیاد بود اما با مدیریت درست مسوولان و همکاری مردم، تلفات ناشی از گرمازدگی رخ نداد و آب سرد و یخ به وفور در بین مردم توزیع شد.

وی در ادامه با توجه به اغتشاشات اخیر گفت :کاری کنیم این همدلی که در اربعین امسال صورت پذیرفت در جهت جهاد تبیین در شرایط فعلی، این جنگ شناختی برای جوانان نیز به وجود بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:دشمن از طریق فضای مجازی در حال انحراف و کارکردن روی جوانان ماست، باید هرچه زودتر روی مسئله جهاد تبیین کار کنیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان