جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت با بیان اینکه مردم ولایی ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند گفت:اغتشاشات کور دشمنان و ایادی آن قطعا به جایی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: ملت ماآگاه و بیدار بودن و دشمن را می شناسد ،و زخم های عمیقی که این دشمنان بر جامعه وارد کرده اند برای آنان روشن است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، آمریکا با ایران قوی و مستقل مخالف است افزود:دشمن مدت هاست با طراحی و برنامه ریزی با تمام ضد انقلاب ها، سلطنت طلب، کومله و پژاک و همه عوامل نفوذی آنان، دست به دست هم دادند و خیال می کردند که این طراحی جدیدشان به نتیجه می‌رسد و
علی رغم تبلیغات جهانی گسترده، خیلی سریع شکست خوردند.


وی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی مانند تورم، گرانی، بیکاری و برخی بی عدالتی های وجود دارد تصریح کرد: بایستی تناسب مناسبی بین درآمد و هزینه های مردم وجود داشته باشد، اما قطعاً راه رسیدن به این اهداف از طریق دشمن نمی‌تواند باشد، دشمن می خواهد ما را از بین ببرد و درصد بالایی از این مشکلات به خاطر کارشکنی ها و خصومت دشمنان است.

خطیب جمعه ایلام گفت:با مدیریت ولایت فقیه و مسئولان خدوم ،امروز انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می دهد و به حول و قوه الهی، در مقیاس جهانی با کشورهای پیشرفته جهان رقابت می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه جنگ اوکراین اقتصاد اروپا را به چالش کشیده است خاطر نشان کرد: بیش از ۴ دهه جمهوری اسلامی در برابر قدرت های قسم خورده جهانی و تحریم‌های ظالمانه مقاومت می‌کند و مردم برای دفاع از دین و ارزشهای اسلامی با صلابت و مردانه در برابر آنان ایستاده اند و مسیر انقلاب پیش می رود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این اغتشاشات کور قطعا به جایی نمی رسد و مردم ولایی ما گوش به فرمان ولایت فقیه هستند، افزود: دختران و پسران عزیز کشور بدانند، آمریکا در نونهالی انقلاب تمام قدرت شیطانی خود را به کار گرفت که این انقلاب را براندازی کند، اما امدادهای غیبی و پشتیبانی مردم، اجازه نداد آمریکا به اهداف شیطانی خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن بداند انقلاب ما تازه قدم در گام دوم تمدن ساز خود گذاشته است و مستحکم تر از گذشته به پیش خواهد رفت، چرا که این انقلاب پشتوانه مردمی عاشق ولایت و همچنین شجاع ترین، حکیم ترین، عاقل ترین و مدیرترین و آگاه ترین رهبر خداجوی دنیا را دارد.

وی ادامه داد: این مکتب، مردم و رهبر هرگز اجازه نخواهند داد که خون شهدای گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی پایمال شود و خاک کشور عرصه جولانگاه مزدبگیران دشمن و دشمنان دیرینه اسلام شود.

وی افزود: به اغتشاش گران فریب خورده ای که درصدی از یک درصد جمعیت ما هم نیستند، توصیه می شود که کمی فکر کنید، برای کی کار می کنید؟ بدانید خداوند متعال پشتیبان نظام‌ و انقلاب اسلامی است.

اله نور کریمی تبار بیان داشت:یک روزی دنیای کفر، ابرقدرت های شرق و غرب و ایادی مزدور آن، دست به دست هم دادند که نهال نوپای انقلاب را ریشه کن کنند، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، امروز نظام اسلامی صد ها برابر قوی تر و توانمندتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است، امروز دشمن می خواهد خواهر و برادر ما را قربانی خواسته شیطانی خود کرده و در برابر هم قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، ۱۷ هزار جوان و مردم ما را به شهادت رساندند، گفت: شما دارید از منافقین حمایت می کنید، شما دارید از ضد انقلاب حمایت می کنید، دنیا به رهبری مقام معظم رهبری غبطه می خورد و این در حالی است که شما از دشمنان اسلامی پیروی می کنید، به یاد بیاورید که سرنوشت افرادی همانند صدام که در برابر انقلاب ما ایستادند چه شد، سرنوشت گروهک های ضد انقلاب چه شد؟

وی به جوانان فریب خورده توصیه کرد: شما آینده ساز این کشور هستید، به فکر سرنوشت خود و کشور باشید، نگاه کنید مدافعان حرم و شهدای ما در مقیاس داخلی و جهانی چه جایگاهی دارند، بیدار شوید و سرنوشت آینده خود را سیاه نکنید.

وی در ادامه با بیان اینکه والدین با استدلال این فرزندانشان را روشن کنند،تصریح کرد: کشف حجاب در شان فرزندان این انقلاب نیست.

وی گفت: نسل صالح و سالم از اصلی ترین دستاوردهای ارزنده جامعه دینی و ایمانی است که با دو رکن اصلی خانواده و آموزش پرورش می تواند به جایگاه رفیع انسان با کرامت و معرف برسد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان