جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

توزیع ۱۰۰ حلقه لاستیک تشویقی به ناوگان اتوبوس فعال در جابه جایی زائران

۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۳۰ چاپ کدخبر: 19244

آفتاب ایلام |مدیر کل حمل‌و نقل جاده‌ای استان از توزیع ۱۰۰ حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال استان در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.



سید زاهدین چشمه خاور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: ۱۰۰ حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال استان در طرح جابه‌جایی زائران اربعین همزمان با سراسر کشور توزیع شد.

وی بیان‌داشت:با پیگیری ها و مساعدت های سازمان راهداری به منظور ایجاد انگیزه در مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی برای مشارکت حداکثری و فعالانه در امر خطیر جابه‌جایی زائران اربعین حسینی،این ۱۰۰ حلقه لاستیک در اندازه‌های مورد نیاز اتوبوس‌ها توزیع شد‌.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه اربعین امسال هرچه باشکوه تر برگزار شد افزود: حمل و نقل مانند سنوات گذشته با تمام توان در خدمت زائران بود و همچنین رانندگان ما با افزایش ساعت کار سخت و شبانه روزی که نیاز به هوشیاری بالایی دارد، در این آزمون و تعهدی که داده بودند، سربلند بیرون آمدند.

چشمه خاور افزود: سازمان راهداری کشور به مالکان ناوگان اتوبوسی که از مورخ هفتم شهریورماه با دریافت صورت وضعیت عادی در مسیرهای اربعین مشارکت و حضور تاثیرگذار داشته اند، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش معادل ۲ حلقه و حداکثر تا سقف ۶ حلقه لاستیک تخصیص داده شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان