پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

عوامل تعرض به اماکن مقدس شهرستان آبدانان دستگیر شده اند

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۰ چاپ کدخبر: 19320

آفتاب ایلام | معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: عوامل تعرض به اماکن مقدس شهرستان آبدانان با اشراف اطلاعاتی به سرعت دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.






به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام محمد سبحان حسنی  شامگاه شنبه در گفت و گو ویژه خبری سیمای ایلام، اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست، هر جایی که امنیت و آرامش مردم مورد تعدی و تعرض قرار گیرد، به طور قطع نیروهای امنیتی وارد عمل می شوند و برخورد قاطع خواهند داشت.

وی تصریح کرد:  اگر مدارایی تا کنون صورت گرفته به دلیل ملاحظاتی بوده که نسبت به جوانانی که متاثر از فضای مجازی بوده است انجام گرفته که به جوانان ما آسیبی نرسد و متوجه این باشند که پشت این قضایا، دشمن  قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: هشدارهای لازم تا کنون داده شده است، دیگر بیش از این نمی‌شود مدارا کرد، آستانه تحمل مردم هم به سر آمده است و ما به همه کسانی که تحت تاثیر این فضا قرار گرفته اند هشدار می دهیم که از این به بعد دیگر فرصتی وجود ندارد.

حسنی با تاکید بر اینکه هیچ گونه ضعف و سستی در برخورد با اغتشاشگران وجود ندارد، گفت: اگر ملاحظاتی وجود داشته است به این دلیل است  که به این شکل فضا باید مدیریت می شد، ولی تعرض به مقدسات و جایی که بحث امنیت و آرامش مردم است، خط قرمز ما  بوده و به طور قطع از این به بعد با قدرت و قاطعیت بیشتری با اغتشاشگران برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که در بحث تعطیل کردن بازار شهر ایلام، بازاریان محترم را تهدید می کردند شناسایی و دستگیر شدند و برخورد لازم با آنها انجام خواهد گرفت.

حسنی افزود: به دنبال تعرضی که به اماکن مقدس به شهرستان آبدانان صورت گرفت، با توجه به انتظاری که مردم داشتند، خوشبختانه با اشراف امنیتی و اطلاعاتی توسط دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، به سرعت عوامل این اقدام دستگیر شدند و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان