سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

آفتاب ایلام |رئیس کانون شورای هماهنگی کار استان ایلام از افزایش تعداد اعضای شورای کار ادرات استان ایلام خبر داد.

  


به گزارش آفتاب ایلام ،رئیس کانون شورای هماهنگی کار استان ایلام در حاشیه برگزاری پنجمین کارگاه آموزشی اعضای این شورا با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر با پیگیری های کانون هماهنگی شورای کار تعداد اعضای این کانون به ۳۰ عضو افزایش پیدا کرده است.

یاسان الفتی با بیان اینکه یکی از عمده ترین اهداف این کانون پیگیری‌ و رفع مشکلات کارگران زحمتکش است،خاطر نشان کرد: با تشکیل شورای کار در ادرات ، نهادها و ارگان ها کارگران می توانند بیشتر با اصول و قوانین مرتبط با چگونگی بهبود معیشت خود و خانواده هایشان آشنا شده و تمامی مطالبات به حق خود را از ارگان های مربوط پیگیری نمایند.
یاسان الفتی تصریح کرد : این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند در این مثمر ثمر باشد و ما این قول را به کارگران عزیز و زحمتکش می‌دهیم تا رفع کامل مشکلات در جهت افزایش رفاه معیشتی آنها در کنارشان باشیم .
وی در پایان گفت: تمامی کارگران در استان ایلام می‌توانند جهت طرح مشکلات حوزه کارگری خود به ساختمان مرکزی کانون شورای هماهنگی کار استان ایلام واقع در چهاراه رسالت ، خیابان اشرفی اصفهانی روبروی کافه دیدار مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۲۷۶۶۲۸۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان