جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه:

چهار میلیون و ۵۵۹ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۳:۴۴ چاپ کدخبر: 19347

آفتاب ایلام | مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: چهار میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۸ نفر مسافر ایرانی و خارجی طبق آمار ثبت شده، از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری از مرز مهران تردد کرده اند.



به گزارش آفتاب ایلام ،سیدزاهدین چشمه خاور روز یکشنبه ظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و ۹۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر ایرانی بوده که ۲ میلیون و ۸۲ هزار و ۷۶ نفر وارد کشور و یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۵۳۳ نفر نیز از مرز خارج شده اند.

وی افزود: طی این بازه زمانی( ابتدای سال تا پایان آبان ماه) ۵۷۱ هزار و ۱۸۴ نفر خارجی از مرز مهران تردد کرده اند که از این میزان ۲۸۳ هزار و ۷۴۷ نفر ورود و ۲۸۷ هزار و ۴۳۷ فر نیز از مرز خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: امسال ۸۴ کیلومتر از راه‌های اصلی این استان آسفالت و لکه گیری راه ها با پنج هزار و ۹۹۷ تن قیر در سطح راه های استان انجام شده است.

چشمه خاور بیان کرد: ۶۴ هزار متر درزگیری و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۲۱ کیلومتر در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی به طول ۴۹۶ کیلومتر از دیگر اقدمات انجام شده در سطح راه های استان بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان