شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با اشاره به اینکه امیدآفرینی امروز وظیفه تمامی دلسوزان نظام است، گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سربازان و پیش قراولان تزریق امید به جامعه هستند .



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز سه شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شرکت ها اظهار داشت: شهدا برای امنیت رفاه و آسایش ما جان خود را فدا کردند و وظیفه ما در برابر شهیدان انجام وظایف و رسالت خود و خدمت صادقانه به مردم است.

وی تاکید کرد: جایگاه و منزلت روابط عمومی ها بسیار والاست ، روابط عمومی ها کسانی هستند که عملکرد دستگاه های نظام و دولت را به صورت دو سویه مدیریت و بیان می کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و خدمات زیادی به مردم ارایه شده است، افزود: دشمن می‌خواهد این خدمات یا دیده نششده و یا کمرنگ شود.

بهرام نیا یادآور شد: روابط‌عمومی ها در جایگاهی قرار گرفته اند که خدمات دولت را به مردم که ولی نعمت ما هستند، ارائه و بیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران شهدای عشایر فرمودند هر کسی مردم را از آینده ناامید کند، چه بداند و چه نداند، برای دشمن کار می کند، اضافه کرد: رزمندگان ما در شرایطی دوران دفاع مقدس جنگیدند که هر لحظه خبر سقوط نقاطی از مختلف کشور شنیده می‌شود اما شهدا ایستادند و درس امید دادند و همین امیدها موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

استاندار ایلام با اشاره به فعالیت های دولت کار و کرامت در طول یکسال گذشته گفت: خدمات بزرگی در دولت سیزدهم انجام شده که رسالت روابط عمومی دستگاه های اجرایی این است که این خدمات را به سمع و بصر مردم برسانند.

بهرام نیا یادآور شد: این همه کار شده است اما تبلیغاتی برای آن انجام نمی شود ، از روابط عمومی ها انتظار می رود بیش از گذشته نسبت به اطلاع رسانی خدمات دولت اقدام کنند.

وی افزود: خبرها را به عنوان تقویت امید و اعتقادات در قالب تبیین ها ، تحلیل ها و عملکردها به مردم بیان کنیم تا مردم به آینده انقلاب و نظام اسلامی امیدوار شوند.

استاندار ایلام تاکید کرد: ایام اربعین حسینی میانگین رضایت مردم در تردد از استان ایلام بیش از ۸۰ درصد بود، چراکه دولت و مردم پای کار بودند و زیرساخت های لازم برای تسهیل در تردد زوار و ارایه خدمات به آنان ایجاد شد و در نهایت رضایت مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشت.

بهرام نیا اضافه کرد: امروز جنگ دشمن با انقلاب اسلامی ترکیبی و همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام پای کار آورده است ، مردم و نیروهای بسیجی باید در صحنه حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: امروز با هجمه های مختلف دشمن وارد شده است اما حضور مردم در صحنه نقشه های آنان نقش بر آب شد.

استاندار ایلام گفت: روابط عمومی های آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند و روابط عمومی ها باید داده ها و ستانده های دستگاه های اجرایی را مدیریت کنند.

وی یادآور شد: هم افزایی نقش رسانه ها، فضای مجازی و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی موجب شد که روابط عمومی استانداری ایلام در کشور مقام برتر را کسب کند و باید تلاش شود که هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به عنوان روابط عمومی برتر مطرح شوند.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان