جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
معاون استاندار ایلام:

۳۰ درصد مدارس ایلام تخریبی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۵ چاپ کدخبر: 19365

آفتاب ایلام | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت مقاوم سازی مدارس ایلام گفت: بیش از ۳۰ درصد فضاهای درسی تخریبی است که می طلبد خیرین علاوه بر احداث مدرسه به این مهم نیز توجه داشته باشند.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، «سعید هژبری »روز چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ایلام ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار با بیان اینکه خیرین ستارگان زیبا و نورانی آسمان بخشش و کرامت هستند که با تلالو و نورافشانی حیات را به نظام تعلیم و تربیت کشور و استان ایلام عنایت فرموده اند اظهار داشت:خیرین مدرسه ساز افراد هوشمندی هستند که با خدا و بین دنیا و آخرت معامله می کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه مدرسه سازی ذخیره ی آخرت است افزود: یکی از آثار ماندگار صدقات جاریه مدرسه سازی است که خیرین با فکر باز وارد این عرصه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه انفاق و ایثار یکی از مولفه های ارزشمند در منابع معنوی به شمار می آید خاطر نشان کرد: خوشبختانه این انفاق در فرهنگ و تمدن کشور ما وجود دارد و در این راستا بزرگ مردان و زنانی از کشور ما وارد این عرصه شده و کارهای ماندگاری از خود به جای گذاشته اند.


هژبری با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی با همت خیرین و تعامل مسوولان سبب توسعه استان می شود، گفت: باید برنامه ریزی کرد که با مشارکت خیرین مدرسه ساز ۶٠ درصد کلاس های درس مدارس ایلام هوشمندسازی شده و همچنین تجهیز هنرستان های استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به ایلام مبلغ ۶٠ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ باب استخر در شهرستان های ایلام و مهران و پنج فضای آموزشی نیمه تمام اختصاص یافت که تاکنون ۹۵ درصد این میزان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان