پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور؛

بیشترین نیازها و مشکلات خانواده های مددجو در زمینه های درمانی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۵:۵۸ چاپ کدخبر: 19368

آفتاب ایلام |مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور گفت: ارائه خدمات با کیفیت و ضروری از خصوصیات خدمات هلال احمر بوده که خصوصا قشر نیازمند جامعه در طول سال در مناسبت های خاص از این خدمات برخوردار می شوند.


 


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ مجتبی احمد لو  روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و هلال احمر ایلام اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت و ضروری از خصوصیات خدمات هلال احمر بوده که خصوصا قشر نیازمند جامعه در طول سال در مناسبت های خاص از این خدمات برخوردار می شوند.

وی با اشاره به شناسایی۹۰ بیمار خاص و نیازمند، ۲۷۰ بیمار سرطانی و ۶۰۰ بیمار زمین گیر در استان ایلام افزود: این بیماران نیازمند خدمات درمانی ویژه و ضروری هستند.

مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور گفت: برای کمک درمانی ویژه به بیماران صعب العلاج، توسط بیمه سلامت صندوقی تأسیس شده است که امیدواریم در آینده بخشی از مشکلات درمانی مددجویان امداد را برطرف کند.

احمدلو با اشاره به اینکه اعتبارات جاری امداد جوابگوی حجم زیاد نیازها و مشکلات درمانی مددجویان نیست ادامه داد: در این زمینه نیازمند مشارکت دستگاههای خدمت رسان هستیم.

وی تصریح کرد: اولویت امداد این است که بجای کمک نقدی به بیماران نیازمند، با مشارکت دستگاه های دیگر تجهیزات و خدمات درمانی به افراد نیازمند خدمات درمانی ارایه شود.

مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور با اشاره به ظرفیت‌های که هلال احمر در زمینه های امداد و نجات دارد گفت: انتظار داریم در ارائه این آموزش ها به مددکاران کمیته امداد همکاری شود.

هلال احمر در خدمت به قشر نیازمند جامعه همراه کمیته امداد بوده است

 مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست گفت: هلال احمر در مناسبت‌های گوناگون در خدمت به قشر نیازمند جامعه همراه کمیته امداد بوده است.

رضا طاهری افزود: نیاز درمانی از مهم ترین نیازهای قشر مددجو بوده و رفع این نیازها مستلزم مشارکت دستگاههای دیگر است.وی در ادامه گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که امروز بین کمیته امداد و هلال احمر امضا شد همکاری های بیشتر و موثرترین بین این دو دستگاه در خدمت به محرومین صورت می گیرد.

هلال احمر و کمیته امداد اهداف مشترکی در زمینه خدمت رسانی به محرومین دارند

مدیرکل هلال احمر استان نیز در این نشست گفت: هلال احمر و کمیته امداد اهداف مشترکی در زمینه خدمت رسانی به محرومین دارند و در این زمینه هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد.

غلامرضا علی محمدی افزود: با توجه به اینکه درمان و سلامت از ضروری ترین درخواست‌ها و مشکلات نیازمندان است تلاش میکنیم با توجه به امکانات موجود همکاری خوبی با این نهاد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هلال احمر استان با توجه به تجربیات و امکاناتی که دارد آمادگی داریم آموزش ها و تجربیات خود را خصوصاً در زمینه امداد و نجات در اختیار مددکاران کمیته امداد قرار دهیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان